Hazır Ramen Nasıl Yapılır? En Güzel Hazır Ramen Yapımı

Merhaba arkadaşlar, siz de Korelilerin çok yedikleri bizdeki makarnanın Uzak Doğu akrabası olan ramen nasıl yapılır öğrenmek istiyorsanız çok doğru yere geldiniz. Çünkü sizlere şimdi hazır ramen yapmayı anlatacağım ve hepiniz benimle birlikte birer ramen ustası olacaksınız ve parmaklarınızı yiyeceksiniz.
Öncelikle ramen yapmak için hazır ramen paketlerinden almanız gerekmekte. Bu ramen paketlerini marketlerde bulabilirsiniz. Yani ben süper marketlerde bu ramenleri buldum, siz de bulunduğunuz şehirdeki büyük süper marketlere gidip bakarsanız ramenleri bulma olasılığınız çok yüksek :)

Ramen Çeşitleri :)

Fiyatı da gayet güzel ve uygun. Simit alabileceğiniz paraya 1 adet ramen paketi alabilirsiniz. Paketi 1 lira gibi çok uygun fiyatta. Daha pahalıya görürseniz almayın derim ben. Ülkemizde bir kaç marka adı altında ramen satışı bulunmakta. Kung Fu Ramen, Leader Ramen, İndomie Noddle gibi markalar altında noddle paketleri var. Hepsi birbirinden lezzetli. Bunlardan herhangi birini alabilirsiniz. Benim bulabildiğim paket İndomie Noddle markalı ramendi. Vermiş olduğum resimde de ramenlerin çeşitlerini görebilirsiniz. Bir çok çeşitte bulunmakta ağız tadınıza göre birini kapın marketten hatta hepsini kapın çünkü bu ramenler oldukça güzel. Üstelik hazırlaması da kısa sürede gerçekleşmekte. Örnek olarak verdiğim resimde tamı tamına 8 ramen çeşidi bulunmakta İndomie Ramen bünyesinde.
Dilerseniz de şimdi yavaş yavaş başlayalım lezziz ramenimizi yapmaya :) Tabiki önce ellerinizi yıkamayı unutmayın dışardan geldiniz sonuçta :)




Ramen paketi içinden çıkanlar
Ramenimiz için öncelikle küçük bir pişirme kabı çıkartıp kabınıza 2 su bardağı su ekleyin. Daha sonra paketimizin içinden çıkan sosları dökün. Su kaynamaya başlayınca ramenimizi kabımıza atıyoruz, Ramen açılınca da suyuyla beraber servis yapıyorsunuz. Fakat benim ilk kez yaptığım zamanki gibi de suyunu niye çekmedi bu? diyerek suyunu çöpe dökmeyin :) Ben öyle yapmıştım sonra da tabi plastik ramen yemiş oldum :) Sakın suyunu dökmeyin ki dökülmüyomuş sonradan öğrendim :) Ramenimizi de yaptık şimdi sıra yemekte... Çatal ile pardon ne çatalı, çubuklar ile yemeye başlayabilirsiniz :) Afiyet olsun :)

Önceki Yazı
Next Post »