She Was Pretty Dizi İncelemesi

Merhaba arkadaşlar ben geri döndüm artık sürekli olarak paylaşımlar olucak =) Ben bu dizisi ilk çıktığında izledım ama tanıtım ancak geldi. yoğun olunca böyle oluyor maalesef yavaştan dizimizi anlatmaya girelim ne dersiniz evet dediğinizi duyar gibiyim uzatmadan yazayım ben =)  temel konusu sabit dizilere benziyor aslından birbirinin ilk aşkı olan 2 kişinin sonradan karşılaşmaları üzerine kurulu senaryoya sahiptir. dizimizin ana karakteri olan Kim Hye Jin küçükken okulun en güzel ve en gözde öğrencisidir
.  Bu  kadar güzel gösterişli olduğu halde görünüşünün tam tersi olan yakışıklı olmayan tontiş mi tontiş dışlanmış olan Ji Sung Joon'a aşık olur.  Tabiki bizim güzel kızımız Hye jin herzaman Sung Joon 'un yanında olur ve ona destek olur.  Bütün okul yaşantıları boyunca bu böyle olmuştur. fakat birgun bizim (  bana göre gayet sevimli olan ) Sung Joon Amerikaya taşınmıştır. Buna rağmen hiçbir zaman Hye Jin'ini unutmamıştır. Sung Joon Kore'ye döner dönmez ilk iş olarak Hye Jin 'ini bulmak olmuştur.  Ama ters giden bir durum vardır. Hye Jin artık eskisi kadar güzel değildir. 

HWANG JUNG EUM

Daha önce Kill Me Heal Me dizisinde tanıdığımız aktör dizideki Meşhur Hye Jin'imiz. çocukken oldukça güzel olan Hye Jin birden bile çirkinleşmiştir. ( Aslında kadın normalde çok güzel başarılı bir makyaj calışması :D) Babası iflas ettikten sonra cok zor bir hayat yaşamıştır o yüzden aşk için vaktin yoktur fakat birgün Sung Joon'dan aldığı mesajla heyecanlanır. Çünkü çocukluk aşkı koreye geri dönüyor ve onunla görüşmek ister.


PARK SEO JOON 

Seo Joon 'da daha önce Kill Me Heal Me dizisinde oynamıştı. Fakat orda biraz ikinci plana atılmıştı. Dizideki karakteri biraz soğuk nevaleydi hiç olmamıştı ona :D Bu karakterimiz sadece işini ve ilk aşkı hye jini düşünüyordu. her bölümde insanın kendisini boğazlaması için tuhaflıklar yapan bir karakter sinir olmaya hazır olun :D 

CHOI SIWON

Hepinizin bildiği üzere super junıor sıwon :D  Sıwon dizimizde 2. erkek aslında ben ona çok üzüldüm izlerken =(  Dizimizde editör Kim Shin Hyuk karekrerine can veriyor. bu karakter o kadar iyiki izlerken ona üzülmemek elde degil. Hye jin'e yardım eden onu herşeyden koruyan karakter. Tabiki esas kızı sung joon' a kaptırıyo o ayrı =) 

GOO JUN HEE

Dizimisin ikinci kızıdır. ben bu kıza bazen çok kızdım bazende üzüldüm ama genel itibariyla kızdım gelelim karaktere Min Ha Ri ve Kim Hye Jin çoçukluk arkadaşıdır ve aynı evi kullanrlar oldukça yakınlar hatta Ha Ri Hye Jin'i kardeşi gibi görür . Ama sung joon'a oda aşık olur.


Karakterlerin tanıtımı bu kadar aslında ben diziyi izlerken çok eğlenmiştim oldukça güzel bir romantik komediydi. ben şimdi bir kaç replik koyup ve bır kaç ipucuyla sizi merakta bırakıp izlemeye zevk edeyim şimdiden iyi izlemeler bol gülmeler bazende sinirlenmeler :D 


















Önceki Yazı
Next Post »