Descendants Of The Sun Dizi İncelemesi


Ağzım açık izledim diyebilirim o kadar çok izleyen diziyi maalesef yeni izleyip bitirme fırsatı buldum. Okul bitirip hayata katılmak zorunca olunca :D Neyse ben uzatmayayım finalimide özel bölümleride izleyip geldim şimdi size güzel güzel anlatıcam :D


İlk olarak konusunu anlatayımda sonra kendi düşüncelerimi anlatıcam :D  

KONUSU : Birleşmiş milletlere bağlı bir yüzbaşı ( yoo shi jin ) Özel bir hastanede ve cerrahlık yapan güzel doktor. ( Kang Mo Yeon)  Yoo Shi jin karakterini Song Joong Ki canlandırdı. Kang Mo yeon karakterine ise Song Hye Kyo canlandırdı. bu iki ana karakterin bir şekilde yolları keşisiyor ve aralarında elektriklenme oluyor. Randevuya çıkmaya karar veriyorlar fakat bu bir şekilde mümkün olamıyor. çünkü Yoo Shi Jin sürekli olarak gizli görevlere giderken doktor hanım kızımızda ameliyatlara koşuyor. ve olmuyor görüşmeme kararı alınıyor. Fakat ikilinin yolları tekrar birleşiyor. 

Gelelim spoilerle istemeyen bakmaya bilir arkadaşlar :D 

Dizi korede ve yunanistanın uruk bölgesinde çekildi genelde yunanistanda çekildi.çok güzel yerlerde ama :D 

Böyle yerler vardı ama genellikle askeri alanda durdular :D

İlk bölümler çok eğlenceliydi 16.bölüm boyunca birkere sıkılmadım gece 4 de kadar izledimm. 


ilk bölümlerden şöyle replıkde bırakalım :D

gelelim diger karakterlere bir çift daha vardı . Başcavuş seo dae young karakereti ile teğmen yoon myeon joon karakteriydi. aşırı sevimli bir çifti açıkcası ben çok sevmiştim :D 







Güvercin izleme vakti :D izlerseniz ne oldugunu anlıcaksınız :D

Kısacası ben diziyi sıkılmadan izledim ki karakter olarak bir diziyi süründürmeden bitirmem bunu 3 günde bitirdim :D senaryo olarak beni cok sardı eglenerek izledim asıl büyük bombayı vermedim 15. bölümde tadı kaçmasın soylemicemm bir kaç replikle yazıyı bitiriyorum ilginizi çekmesi umuduyla :D 






Dizi hakkinda yorumlarinizida alabilirim tabiki 😊😊



Önceki Yazı
Next Post »