TATLARI EN ÇOK MERAK EDİLEN KORE YEMEKLERİ - 1


Bugün ki yazımızda sizlere korenin en merak ettiğiniz yemeklerini derledim. bir çoğumuz o kadar meraklıyız ki kore yemeklerine araştırıp birçoğunu yapmaya çalıştık. hatta aramızda ben gibi birçoğunu tatma fırsatınızda olmuş olabilir. şimdi ben size tek tek yazıcam Çoğunun tarifini siteye eklemiştim yapmak isterseniz ordan bakabilirsiniz iyi okumalar =)=)




1. Samgyeopsal: bu yemegin iki çeşit olarak bulmak korede bir sığır etiyle yapılan bir de domuz etiyle yapılan.


2.Omurice; bu yemek yumurta rulosuna sarılan pirinç pilavı tarifinin sitemde bulabilirsiniz ki =)



3.Bibimbap: bu yemek ise birçok farklı malzemenin pirinç pilavı ve susam yağıyla buluşmasıyla oluyo denedim gayet lezzetli tarifi tabiki sitede mevcut bakabilirsiniz =)



3.Kimbap; bir çok malzemin pirinç pilavı ve yosunla birleşmesiyle olur. Ramenle birlikte cok güzel oluyor. bunun tarifinide siteden bulabilirsiniz =)



4. Ddeokbokki:



5.Jajangmyeon; Güney korede en çok tüketilen çin yemeği siyah fasulye soslu erişte 

Bu yazımda ilk 5 tanesini yazdım arkadaşlar takipte kalın devamınıda gelecek =)







Önceki Yazı
Next Post »